Promocje
Shark Cartilage 750mg Chrząstka Rekina  Now Foods 300kaps.
Shark Cartilage 750mg Chrząstka Rekina Now Foods 300kaps.
129,00 zł 109,00 zł
szt.
Witamina D3 5000iu  360 kapsułek  Carlson Laboratories
Witamina D3 5000iu 360 kapsułek Carlson Laboratories
159,00 zł 149,00 zł
szt.
L-Arginina 500mg  120 kapsułek Dr Mercola
L-Arginina 500mg 120 kapsułek Dr Mercola
139,00 zł 49,00 zł
szt.
Probiotyk 4x6 Acidophilus  120kaps. Now Foods Probiotyki
Probiotyk 4x6 Acidophilus 120kaps. Now Foods Probiotyki
99,00 zł 39,00 zł
szt.
L-Lysine Lizyna 454g proszek  Now Foods
L-Lysine Lizyna 454g proszek Now Foods
99,00 zł 79,00 zł
szt.
Jarrow Formulas B-Right - 100 vcaps
Jarrow Formulas B-Right - 100 vcaps
99,00 zł 89,00 zł
szt.
RAW D3 5000iu Vitamin Code 60kaps  Garden of Life
RAW D3 5000iu Vitamin Code 60kaps Garden of Life
119,00 zł 99,00 zł
szt.
OV Vision  500 tabletek  Oxford Vitality Luteina Borówka
OV Vision 500 tabletek Oxford Vitality Luteina Borówka
159,00 zł 129,00 zł
Reklamacje i zwroty

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 606-950-293.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego dowód sprzedaży orazpisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. Przed wysyłką należy powiadomić sklep poprzez kontakt mailowy: info@topwitaminy.pl
  3. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  4. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  6. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: info@topwitaminy.pl Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. W ciągu 14 dni złóż Oświadczenie odstąpienia od umowy na e-mail: info@topwitaminy.pl
  2. Odeślij zakupiony produkt do 14 dni  w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  3. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy
  4. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  5. Klient wysyła towar na własny koszt.
  6. Sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym i nieotworzonym opakowaniu z całą jego zawartością).
  7. W ciągu 14 dni od poinformowania nas o odstąpieniu na wskazany numer konta zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl