Promocje
MCT Omega-3 i Olej Kokosowy 120+30 kapsułek Carlson Laboratories
MCT Omega-3 i Olej Kokosowy 120+30 kapsułek Carlson Laboratories
149,00 zł 99,00 zł
Jodoral Jod 50mg IOD-50 90 tabletek Optimox Iodoral
Jodoral Jod 50mg IOD-50 90 tabletek Optimox Iodoral
449,00 zł 399,00 zł
szt.
Sfermentowany Imbir  Dr Mercola Fermented Ginger
Sfermentowany Imbir Dr Mercola Fermented Ginger
149,00 zł 129,00 zł
szt.
Liposomalny CoQ10 100mg 30 kapsułek  Dr Mercola
Liposomalny CoQ10 100mg 30 kapsułek Dr Mercola
109,00 zł 99,00 zł
szt.
Saccharomyces Boulardii Now Foods 60kaps. Probiotyk
Saccharomyces Boulardii Now Foods 60kaps. Probiotyk
79,00 zł 69,00 zł
szt.
Kava Kava 250 mg Now Foods 60 kapsułek vege
Kava Kava 250 mg Now Foods 60 kapsułek vege
119,00 zł 89,00 zł
szt.
Now Foods, Kava Kava 2 fl oz (60 ml)
Now Foods, Kava Kava 2 fl oz (60 ml)
139,00 zł 99,00 zł
szt.
Jarrow Formulas - Ubichinol QH-absorb + PQQ 60 kaps.
Jarrow Formulas - Ubichinol QH-absorb + PQQ 60 kaps.
279,00 zł 199,00 zł
Cascara Sagrada 450mg  Now Foods 250 kaps.
Cascara Sagrada 450mg Now Foods 250 kaps.
89,00 zł 69,00 zł
szt.
Now Foods, Kava Kava 250 mg, 120 kapsułek vege
Now Foods, Kava Kava 250 mg, 120 kapsułek vege
179,00 zł 129,00 zł
szt.
Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: info@topwitaminy.pl lub telefonicznie: 606950293
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: info@topwitaminy.pl lub telefonicznie: 606950293
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • Firma Kurierska,
  • Poczta Polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),
  • Paczkomaty 24/7
  • Paczka w RUCHu

» szczegółowy opis form dostawy

Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. W przypadku wysyłki do innych krajów prosimy o kontakt w celu wyceny transportu.


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line, karta).

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Niestety nie ma możliwości osobistego odebrania zamówienia.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT oraz dane do faktury umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje" ). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 606950293.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 606950293.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek, fakturę lub inny dowód zakupu), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Przed złożeniem reklamacji zalecamy kontakt ze Sprzedawcą pod nr telefonu 606950293 lub mailowo na info@topwitaminy.pl aby usprawnić proces reklamacji.

Zgłoszenie reklamacji przez Klienta może nastąpić w formie dowolnej np. w tradycyjnej formie pisemnej na wskazany w par. 1 adres siedziby Sprzedawcy, lub np. pocztą elektroniczną na adres: info@topwitaminy.pl

 

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Klienta towaru (tj. od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik), możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

» opis reklamacji i zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl