Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Przed złożeniem reklamacji zalecamy kontakt ze Sprzedawcą pod nr telefonu 606950293 lub mailowo na info@topwitaminy.pl aby usprawnić proces reklamacji.

Zgłoszenie reklamacji przez Klienta może nastąpić w formie dowolnej np. w tradycyjnej formie pisemnej na wskazany w par. 1 adres siedziby Sprzedawcy, lub np. pocztą elektroniczną na adres: info@topwitaminy.pl

W składanej reklamacji zaleca się podanie: danych kontaktowych klienta, nr zamówienia, dokładnych przyczyn reklamacji i żądań wobec Sprzedawcy.

Wykonując uprawnienia z tytułu rękojmi zobowiązani są Państwo dostarczyć wadliwą rzecz na wskazany w par. 1 adres siedziby Sprzedawcy, na koszt Sprzedawcy. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 14 dni roboczych od momentu złożenia reklamacji.

Komisja Europejska udostępnia platformę do internetowego rozstrzygania sporów między Konsumentami i Przedsiębiorcami (platforma ODR). Jest ona dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Rozstrzyganie sporów tą metodą jest bezpłatne i ma charakter dobrowolny.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: info@topwitaminy.pl Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Klienta towaru (tj. od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik), możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Na podstawie Ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827)  Kupujący będący Konsumentem zawierając „umowę na odległość” może odstąpić od umowy ze Sprzedawcą, bez podania jakiejkolwiek przyczyny, w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Klienta towaru (tj. od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik) składając stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia:

    Adresat: Patora Patrycja Andrzejczyk

    ul. Wawelska 11a/37, 02-034 Warszawa

     OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

     Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od umowy nr ... zawartej dnia .................... dotyczącej zakupu towaru/usługi ……………………………………………........................................................  Ponadto podaję nr rachunku bankowego, na który ma nastąpić pieniędzy.

     

     .........................................................................................                 ..............................

     imię, nazwisko i adres konsumenta                                                          podpis konsumenta

  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, proszę poinformować nas na adres Patora Patrycja Andrzejczyk ul. Wawelska 11a/37, 02-034 Warszawa, lub na e-mail info@topwitaminy.pl, tel. 606950293 o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przez upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  3. Konsument ma obowiązek zwrócić towar niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy na wskazany w par. 1 adres siedziby Sprzedającego. O dochowaniu terminu decyduje data nadania przesyłki.
  4. W przypadku Odstąpienia Konsumenta od umowy, zwracamy wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji Konsumenta o o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  5. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  6. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru - zgodnie z cennikiem przewoźnika, przy pomocy którego Konsument dostarcza zwracany Towar do Sprzedawcy, tj. Konsument odsyła Towar do Sprzedawcy na własny koszt, który nie podlega zwrotowi.
    W szczególności Konsument  proszony jest o zastosowanie takiego sposobu opakowania zwracanych rzeczy, które pozwolą na zabezpieczenie przesyłki w sposób odpowiadający jej rodzajowi  - na przykład uszkodzeniom w trakcie transportu.
  7. Konsument ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Oznacza to w szczególności, że Konsument nie może korzystać z towaru. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  8. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Konsumenta w formularzu zwrotu.
  9. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduję się w pkt 1
    1. Sprzedający informuje, iż prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    • umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl